Ruim 12500 klanten maken regelmatig gebruik van het verzendplatform van Frama. Weten waarom een klant voor Frama kiest? Lees hieronder de verschillende ervaringen.
BE en NL
In de postmarkt.
Officiële partner.
Onze klanten vertellen graag over hun ervaringen met Frama. Welke postzaken gebruiken zij en wat zijn de voordelen?
Wendy Baelen Administratief medewerkster: 'Sinds we de frankeermachine van Frama gebruiken levert ons het enorme tijdswinst op en hoeven we ons geen zorgen te maken om de stock van de postzegels. Dat in combinatie met de couverteermachine van Frama zorgt ervoor dat wij al onze mailings, facturen en andere poststukken sneller de deur uit kunnen doen. Daarnaast zijn wij zeer tevreden over de snelle en vriendelijke service bij Frama.'
Daphmé van der Linden Customer Service: 'Sinds 2013 zijn wij klant van Frama en hebben wij altijd een goede band gehad. Als er wat is komen ze direct langs maar vooral de besparing die wij realiseren met de Ecomail frankeermachine voor onze post naar Belgie, Nederland en Luxemburg spreekt ons erg aan.'
Thierry Falcke Aankoper: 'Met 71 winkels in heel België, een top internet site en 320 poststukken per dag moeten wij een frankeermachine hebben waar wij 100% op kunnen vertrouwen. We zijn nu zo'n 20 jaar trouwe klant bij Frama en zij innoveren ook mee met onze markt. We zijn daarom onlangs overgestapt op het nieuwe frankeren met Frama+. Daarmee werden wij voorzien van de Matrix F4 Frama frankeermachine waarmee we wel 80.000 afdrukken per jaar kunnen maken. En Frama+ is bovendien inclusief inkt en service waardoor onze business gewoon door kan gaan.'
Christophe Wilms Verantwoordelijke inkoop: 'Het feit dat handelingen nu in grote aantallen geautomatiseerd worden afgehandeld en de prijs lager is, maakt Parcel voor ons de juiste oplossing.'
Karin Verpoorten is Site Facility Manager bij Bayer SA-NV in Diegem: 'De parcelservice werkt heel goed. Wij sturen regelmatig pakjes binnen België en naar Nederland. De hoeveelheid hiervan verschilt per periode”, zegt Karin, die denkt dat Bayer gemiddeld zo’n dertig pakketten per maand verstuurt. “Het gaat voornamelijk om welkomstpakketten of kleinere voorwerpen die net te groot of te zwaar zijn om als brief te versturen.'
Tim Seldeslachts is managing director van MCM Research in België: 'Bij elk pakket voegen we een retourlabel toe. We printen een extra verzendlabel met de labelprinter en doen die erbij in de doos. Interviewers kunnen dat gebruiken om de tablet na afloop of bij een defect weer naar ons terug te sturen. Wordt het label niet gebruikt, dan betalen we daar geen portokosten voor.'